יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

שיש

 בבואכם לבחור שיש לביתכם רצוי שתדעו על הסוגים השונים של שיש הקיימים היום בשוק. אפשר עם בחירה עיצובית נכונה של שיש להפוך את האמבטיה או השירותים שלכם לאזורים יפים ביותר בביתכם.

אך קודם כל הסבר קצר על המושג שיש. שיש הוא אבן גיר שנוצר מאחד המינרלים קלציט, דולומיט, וסרפנטין. לפעמים סלעים העשויים ממינרלים אחרים מיוחסים כאל שיש. כאן,בישראל, המונח שיש מתיחס ברוב המיקרים לסלע מלוטש כמו לדוגמא גרניט.

הינה כמה מהאפשרויות של בחירת שיש  למטבחי יוקרה העומדות בפניכם. חשוב לדעת לאיזה שיש יש אילו תכונות כי כל סוג שיש העשוי אבן אחרת אופי שונה וחשוב לבחור שיש שיתאים לצורכיכם בצורה הכי טובה.

גרניט- מופק מסלע קשה ויש בו מעט נקבוביות. סלע הגרניט הוא הנפוץ ביותר בארץ. הייחוד של שיש הגרניט היא קשת הצבעים והגוונים הרחב שלו. מהגרניט אפשר לייצר סוגים שונים של שיש ממשפחת שיש גרניט.

האוניקס -היא אבן חן מדהימה ביופיה.שיש העשוי מאויניקס הוא בעל מראה מלכותי ויוקרתי. לרוב היא משמשת רק כעיטור אך כיום בעזרת טכנולגיה ניתן להכין ממנה שיש מטבח, רהיטים שלמים ועוד. הייחוד של שיש העשוי מאוניקס היא המבנה שלה שבדומה לגזע עץ עשוי רצועות של צבעים שונים.

האוקיט- זוהי אבן חזקה מאוד והיא מגיעה בצבעים וגוונים רבים, שתי תכונות אלה הופכות אותה למאוד שימושית. שיש העשוי מסלע האוקיט מאוד אופנתי כיום.

בחירת שיש למטבחים היא בחירה עיצובית המשפיעה על סגנון החדר. בחירת שיש יפה יהפוך את המטבח או האמבטיה למיוחדים יותר ומעניינים יותר.חשוב לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף בקניית שיש והיא שחשוב לרכוש שיש בעל גימור מושלם וממקום איכותי המבין בסוגים השונים של שיש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה